مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 11:402023-10-10اجتماعي

فوت 245 نفر در تصادفات مشهد طی سال گذشته 


معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهردار مشهد گفت: مشهد در بین تمام شهرهای کشور در سال گذشته 245 نفر فوتی ناشی از تصادفات درون شهری داشته که 52 درصد عابر پیاده و 26 درصد موتورسیکلت سواران بوده است.

- پوریا محمدیان یزدی امروز، 18 مهرماه، در نشست خبری با اصحاب رسانه با موضوع بررسی اجرای طرح ویژه انضباط ترافیکی بلوار وکیل آباد که در شهرداری مشهد برگزار شد، اظهار کرد: بحث تصادفات جزو مسائل و مشکلاتی است که امروزه به عنوان یک مساله مهم تلقی شده و در حال تبدیل شدن به بحران است.

موضوع تصادفات در حال حاضر برای ما در حوزه عمران و حمل ونقل شهرداری مشهد جزو اولویت ها قرار دارد.

وی افزود: این موضوع جزو دغدغه های مدیریت شهری فعلی بوده تا بتوانیم با انجام اقدامات اصلاحی موجب کاهش نقاط حادثه خیز سطح شهر شویم.

موضوعات فرهنگ ترافیک، تغییر رفتار و انضباط ترافیکی با همراهی دو معاونت تخصصی در شهرداری دنبال می شود و معاونت فرهنگی کامل پای کار آمده است.

محمدیان یزدی بیان کرد: در کار بین بخشی نیازمند هماهنگی هستیم که حضور آقای شریعت یار، معاون دادستان مشهد، موجب برکات خاصی در اجرای پروژه های نیازمند هماهنگی بین بخشی شده و حمایت دستگاه قضا در اجرای بسیاری از پروژه ها ضمانت اجرا است و می توانیم با جدیت بیشتری کار را پیش ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت 245 نفر در تصادفات مشهد طی سال گذشته 

فوت 245 نفر در تصادفات مشهد طی سال گذشته